اعتماد عامل بسیار مهم و حیاتی جهت به حداکثر رساندن عملکرد در تیم ها و سازمان ها می باشد
در تعریف اعتماد می توان گفت اعتماد یک باور قوی مبنی بر اینکه می توان به یک نفر اتکا کرد می باشد
به عبارت دیگر اعتماد عبارتست از باور و یقین به اینکه آنهایی که ما به ایشان اعتماد کرده ایم انتظارات ما را نسبت به خود برآورده خواهند کرد که این انتظارات تابع ارزیابی ما از وظیفه و مسئولیت دیگری برای تامین نیازهای ما می باشد.
مجموعه حاضر شامل 22 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که به تبیین اعتماد در سازمان پرداخته و موارد زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب:
1-مفهوم شناسی و اهمیت اعتماد
2-ویژگیهای سازمان دارای جوی از اعتماد
3-عوامل از بین برنده اعتماد در سازمان
4-مدیریت اعتماد
5-ایجاد اعتماد در سازمان
6-منابع و مآخذ
تعداد مشاهده: 923 مشاهده
کد فایل:19765
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۵
حجم فایل ها:597.5 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
پاورپوینت درماندگی خودآموخته شده
قیمت : 38,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت درماندگی خودآموخته شده و درمان آن
قیمت : 30,000 تومان
هشت آزمایش جالب روان شناسی
پاورپوینت روان شناسی و رواندرمانی مثبت گرا
قیمت : 48,000 تومان
پاورپوینت کارگاه آموزشی روان درمانی وجودی(اگزیستانسیال)
قیمت : 60,000 تومان
پرسشنامه افسردگی بک
قیمت : 45,000 تومان
پرسشنامه تجدید نظر شده وسواس فکری عملی
قیمت : 50,000 تومان
اختلال دو قطبی
قیمت : 52,000 تومان
پاورپوینت روش های برقراری ارتباط موثر
پاورپوینت راهبری شخصی
پاورپوینت تئوری انتخاب و کاربست آن در زندگی (دکتر علی صاحبی )در 25 اسلاید قابل ویرایش
قیمت : 35,000 تومان
آزمایش های روان شناسی شامل شرح و نتیجه گیری (بیست و پنج آزمایش)