پایان نامه تعیین شیوع اختلال بدشکلی بدن و میزان همایندی آن با اختلال افسردگی اساسی، وسواس فکری-عملی، اضطراب اجتماعی و اختلالات خوردن در دانشجویان دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
این فایل حاوی پایان نامه رشته روان شناسی بالینی با موضوع تعیین شیوع اختلال بدشکلی بدن و میزان همایندی آن با اختلال افسردگی اساسی، وسواس فکری-عملی، اضطراب اجتماعی و اختلالات خوردن در دانشجویان دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز می باشد. فصل اول: کلیات پژوهش -3-3 مقدمه 3 -2-3 بیان مساله 5 -1-3 اهمیت و ضرورت پژوهش 8 -4-3 اهداف پژوهش 33 -3 5 - تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها 32 فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش -3-2 توصیف و ماهیت اختلال بدشکلی بدن 33 -3-3-2 تاریخچه 33 -2-3-2 تعریف و ملاکهای تشخیصی اختلال بدشکلی بدن 23 -1-3-2 شیوع اختلال بدشکلی بدن 25 -4-3-2 اختلالات همایند با اختلال بدشکلی بدن 22 -5-3-2 رابطه اختلال اضطراب اجتماعی، افسردگی اساسی، وسواس فکری- عملی 13 و اختلالات خوردن با اختلال بدشکلی بدن -6-3-2 تشخیص افتراقی اختلال بدشکلی بدن 13 -2-3-2 اشکال بالینی اختلال بدشکلی بدن 41 -8-3-2 تظاهرات بالینی اختلال بدشکلی بدن 46 -3-3-2 دامنه ای از پیامدهای اختلال بدشکلی بدن 51 -31-3-2 جنسیت و اختلال بدشکلی بدن 52 -33-3-2 اختلال بدشکلی بدن در سنین مختلف 53 -32-3-2 رابطه تصویر بدنی با اختلال بدشکلی بدن 65 عنوان صفحه -31-3-2 ارتباط جراحی ترمیمی با اختلال بدشکلی بدن 68 -2-2 سبب شناسی 22 -3-2-2 راه اندازها 22 -2-2-2 عوامل خطرزای زیستی- ژنتیکی 21 -1-2-2 عوامل خطرزای روانشناختی 23 -4-2-2 عوامل خطرزای فرهنگی- اجتماعی 36 -1-2 پیشینه پژوهش 38 2 - 4 - سوالات و فرضیات پژوهش 312 فصل سوم: روش تحقیق -3-1 طرح تحقیق 313 -2-1 جامعه آماری 313 -1-1 روش نمونه گیری 313 -4-1 شیوه اجرا 313 -5-1 ابزارهای پژوهش 331 -3-5-1 مقیاس اصلاح شده وسواس فکری عملی یل براون برای اختلال بدشکلی بدن 331 -2-5-1 پرسشنامه اختلال بدشکلی بدن ) BDDQ 333 ) -1-5-1 پرسشنامه افسردگی بک ویرایش دوم 332 -4-5-1 پرسشنامه وسواس فکری- عملی مادزلی 334 -5-5-1 پرسشنامه فوبی اجتماعی 335 -6-5-1 پرسشنامه نگرش های خوردن 336 -6-1 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 338 فصل چهارم: یافته های پژوهش -3-4 مقدمه 333 -2-4 یافته های توصیفی 333 عنوان صفحه -1-4 یافته های استنباطی 326 -4-4 یافته های جانبی 315 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری -3-5 مقدمه 351 -2-5 بحث و نتیجه گیری 351 -1-5 محدودیت ها 323 -4-5 پیشنهادات 322 - فهرست منابع فارسی - فهرست منابع انگلیسی - پیوست ها

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1179 مشاهده

کد فایل:20072

انتشار در:۱۴۰۲/۲/۲۷

حجم فایل ها:2.3 مگابایت

قابلیت ویرایش: ندارد

تعداد صفحات: 196

فرمت فایل: pdf


اشتراک گذاری:
 قیمت: 39,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط